نماد سایت هستی بابایی

نکات مهم برای آرایش چشم

نکات مهم برای آرایش چشم
Rate this post

در نکات مهم برای آرایش چشم میتوان گفت که آرایش چشم هنر افراد متخصص و مجرب است و کاری که با صورت شما می کند بسیار چشم نواز است. بلافاصله کل صورت شما را تغییر می دهد و شما را شگفت انگیز می کند. تنها چیزی که برای تسلط بر هنر آرایش چشم بدون عیب و نقص نیاز است، تمرین، درک درستی از انتخاب سایه های مناسب و چند نکته اساسی است.

مراحل آسان برای آرایش چشم

مرحله 1: از پرایمر چشم استفاده کنید

در بررسی نکات مهم برای آرایش چشم باید بدانید که بهتر است که همیشه از پرایمر چشم استفاده کنید! از این گذشته، این دقیقاً همان چیزی است که باعث می شود آرایش چشم شما برای مدت طولانی تری باقی بماند. پرایمر چشم به ایجاد یک سطح صاف برای آرایش کمک می کند تا به راحتی روی صورت قرار گیرد. و اگر پلک های چرب دارید، هیچ راهی وجود ندارد که بتوانید این مرحله را نادیده بگیرید. مقدار کمی پرایمر چشم بزنید و اجازه دهید تا خشک شود، پس از آن از یک سایه چشم استفاده کنید، اگر سایه چشم ندارید، می‌توانید از کرم پودر یا کانسیلر نیز استفاده کنید.

در مرحله 2: سایه های اصلی را انتخاب کنید

این مهم است که ابتدا آرایش چشم خود را با سایه های اصلی شروع کنید، همیشه می توانید با استفاده از رنگ های روشن آرایش چشم خود را چشم نوازتر کنید. سایه هایی را انتخاب کنید که بتوانید از آنها برای ایجاد یک ظاهر عمولی استفاده کنید. شما به یک هایلایتر نیاز دارید – با سایه ای که نزدیک به رنگ پوست شما است، رنگی که به چشمان شما جلوه می بخشد، یک سایه کانتور که تیره تر از رنگ پوست شما باشد و رنگ مشکی، آبی، یا خاکستری برای اضافه کردن درخشندگی بیشتر. این 4 سایه می تواند شما را برای یک میکاپ صورت زیبا آماده کند. برای مثال، می‌توانید پالت سایه چشم Lakmé Absolute Explore را با سایه قهوه‌ای برای آرایش چشم خود امتحان کنید. همچنین سایه های خاکستری، صورتی و روشن گزینه های خوبی به نظر می رسند.

 

 

مرحله 3: ابزار ترکیبی خود را انتخاب کنید

در بررسی نکات مهم برای آرایش چشم باید بدانید که برس های آرایش چشم با سایر برس های آرایش متفاوت هستند، اگرچه هنرمندان زیبایی وجود دارند که فقط از نوک انگشتان خود برای آرایش چشم دودی ساده یا تکنیک های دیگر استفاده می کنند! پیشنهاد می کنیم اگر در سطح مبتدی هستید از برس استفاده کنید. شما به یک برس سایه چشم کوچک نیاز دارید، زیرا صاف است و کاربرد را آسان تر و دقیق تر می کند. در مرحله بعد، به یک برس ترکیبی کوچک و متوسط نیاز دارید تا سایه ها را به آرامی ترکیب کنید و یک جلوه دودی ایجاد کنید. شما می توانید یک برس با کیفیت را به کیت آرایش خود اضافه کنید، فقط در صورتی که بخواهید آرایش خود را زیباتر کنید.

 

 

مرحله 4: استفاده از برس سایه چشم

با روشن ترین سایه شروع کنید، برس سایه چشم را روی پلک های خود بکشید و از گوشه داخلی چشم شروع کرده و به سمت بیرون بکشید. گوشه داخلی پلک شما همیشه نقطه شروع آرایش چشم شماست. هر بار که برس خود را روی سایه می‌کشید، مطمئن شوید که برس را تمیز می کنید تا از شر هر گونه آلودگی اضافی خلاص شوید.

 

 

مرحله 5: از برس ترکیبی استفاده کنید

در بررسی نکات مهم برای آرایش چشم باید بدانید که برس ترکیبی خود را روی سایه رنگ متوسط بکشید و آن را بالای خط چین چشم خود بکشید، این بار از بیرون شروع کنید و به آرامی آن را به سمت داخل بکشید. مطمئن شوید که زیاده روی نکنید و آن را تا حد امکان یکدست جلوه دهید. تن میانی می تواند هر سایه ای باشد، از خنثی تا رنگی که مناسب لباس شماست مطمئن شوید که برس مناسب را نیز انتخاب می کنید. برای مثال می توان از برس زاویه دار برای اعمال دقیق و برس پردار برای پوشش معمولی تر چشم خود استفاده کرد.

 

 

مرحله 6: چشمان خود را کانتور کنید

کانتورینگ تعریفی عالی به آرایش ساده و آسان چشم شما می بخشد و آن را به زیبایی ظاهر می کند. یک چشم با کانتور نیز ویژگی های شما را متعادل می کند تا ظاهری زیباتر داشته باشید. از تیره ترین سایه برای کانتورینگ استفاده کنید، از گوشه بیرونی پلک خود شروع کنید و آن را به سمت چین چشم خود حرکت دهید. سعی کنید سایه کانتور خود را کمتر از سایه میانی نگه دارید.

 

 

مرحله 7: زمان کشیدن خط پایین مژه است

در بررسی نکات مهم برای آرایش چشم باید بدانید که حالا وقتی آرایش چشم شما روی پلک ها تمام شد، وقت آن است که به خط مژه پایین بروید. مقدار کمی سایه با رنگ متوسط روی برس خود بکشید، از بیرون شروع کنید، برس را به سمت داخل بکشید تا زمانی که با سایه هایلایت مواجه شوید.

بررسی نکات موثر در آرایش چشم

میکاپ چشم می تواند کار دشواری باشد. حتی یک میکاپ آرتیست باتجربه نیز باید ترفندهای مختلف آرایش چشم را بیاموزد تا آن را به درستی انجام دهد. آرایش چشم خوب می تواند ویژگی های شما را برجسته کند و رنگی چشم نواز به چهره شما ببخشد. ما مجموعه ای از نکات مهم برای آرایش چشم را برای مبتدیان گردآوری کرده ایم. برای کسانی که به تازگی وارد دنیای زیبایی شده اند، این می تواند به شما کمک کند تا با نگاه، چشمان خود را جادو ایجاد کنید. این ایده های ساده را در ذهن داشته باشید تا به سرعت شما را از یک تازه کار به یک حرفه ای تبدیل کند.

 

 

– نکات خط چشم

خط چشم ممکن است برای شما مورد علاقه باشد یا نباشد، اما می تواند ظاهری دلنشین را ایجاد کند یا آن را از بین ببرد. در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند تا آن را به درستی انجام دهید:

 

مطمئن شوید که پلک هایتان تمیز هستند و سپس روی آن ها پرایمر بزنید تا آرایش چشمتان لکه دار نشود و ماندگاری بیشتری داشته باشد.

در بررسی نکات مهم برای آرایش چشم باید بدانید که برای اینکه مژه‌هایتان متراکم‌تر به نظر برسند، خط چشم را تا حد ممکن محکم روی خط مژه بزنید تا شبیه یک خط مژه طبیعی به نظر برسد. این به عنوان یک پوشش ظریف شناخته می شود. نقطه ها را با کشیدن یک خط نقطه چین از بیرون به گوشه داخلی وصل کنید (می توانید از یک برس سفت برای ترکیب کردن نقطه ها به یک خط نرم استفاده کنید).

 

 

برای به دست آوردن دقت و فرم مناسب، مطمئن شوید که نوک مداد شما نازک و در عین حال صاف باشد. برای اینکه خط چشمتان زیباتر شود، می توانید برای مدتی چشم خود را با دست به خوبی نگه دارید. برای به دست آوردن یک خط چشم ایده آل، از مردمک چشم شروع کنید و با استفاده از خط چشمی که انتخاب می کنید، به سمت گوشه ها حرکت کنید. اگر دست شما به اندازه کافی برای استفاده از خط مایع پایدار نیست، ابتدا چشمان خود را با خط مدادی خط بکشید، سپس با خط مایع روی آن خط بکشید.

 

 

– نکات سایه چشم

اگر می خواهید سایه چشمتان در تمام روز باقی بماند و چروک نشود و همچنین رنگ سایه چشم واقعا برجسته شود، از قبل یک پرایمر با کیفیت بزنید. از سایه چشم تیره برای پایین چشم (درست زیر خط مژه)، سایه متوسط برای ناحیه بالای آن و سایه روشن برای قسمت بالا استفاده کنید. آنها را خوب مخلوط کنید.

 

 

-مهم ترین نکات ریمل

همیشه ریمل زدن را از پایه مژه های خود شروع کنید و به سمت نوک آن بروید. این کار فوراً به مژه های شما حجم می دهد بدون اینکه سنگین شود. بعد از زدن یک لایه ریمل حدود 10 ثانیه صبر کنید و سپس لایه دوم را اضافه کنید (در صورت تمایل). این باعث می‌شود مژه‌های شما به شکل توده نشوند! قبل از زدن ریمل، ریمل اضافی را با استفاده از یک دستمال پاک کنید تا راحت‌تر در دست گرفته شود.

 

 

عوامل موثر در آرایش چشم

چشم ها متنوع هستند و قدرت ایجاد اولین تاثیر زیبا را دارند. برای اینکه بهترین حالت را در چشمان خود نشان دهید، ابتدا باید مشخص کنید که چه شکلی است. سپس، نکات مهم برای آرایش چشم را دنبال کنید تا بیشترین زیبایی را به نمایش بگذارید!

 

 

– شکل یا اندازه خود را پیدا کنید

شکل چشم شما با توجه به سبک پلک ها و نحوه ظاهر چشمان شما در رابطه با ساختار استخوانی شما تعیین می شود. می توانید در اینجا بیشتر بیاموزید یا از توضیحات زیر استفاده کنید تا مشخص کنید کدام توضیحات بیشتر با چشم شما مطابقت دارد.  وقتی صحبت از آرایش چشم به میان می آید، میل اصلی این است که توجه را به چشم جلب کنید و هنر (و زیبایی طبیعی) خود را برجسته کنید!

 در مرحله 1

ابتدا باید شکل چشمی که با آن کار می کنید را قبل از شروع آرایش مشخص کنید. چندین شکل چشم وجود دارد: چشم های گرد، بادامی، یکپارچه، کلاه دار، کوچک، بیرون زده، رو به پایین، رو به بالا و چشم های عمیق. وقتی شکل درستی را که با آن کار می کنید تأیید کردید، می توانید به مرحله بعدی بروید.

مرحله 2

در بررسی نکات مهم برای آرایش چشم باید بدانید که رنگ چشمی که روی مشتری خود (یا روی خودتان) کار می کنید نیز عامل مهمی در انتخاب رنگ سایه چشم مناسب است. بسته به رنگ چشم، برخی از رنگ‌ها می‌توانند شما را خسته به نظر برسانند، در حالی که برخی دیگر چشمان شما را درخشان و زیبا نشان می‌دهند.

شما همیشه باید از محصولاتی استفاده کنید که رنگ چشم شما را تحسین کنند. به عنوان مثال، برای چشم های آبی، رنگ های نارنجی، قرمز و قهوه ای گرم را انتخاب کنید. برای چشم‌های سبز، رنگ‌های بنفش، شرابی و قهوه‌ای گرم یا قرمز رنگ‌هایی هستند که چشمان شما را براق می‌کنند. برای چشم های قهوه ای، هر رنگ سایه چشمی عالی به نظر می رسد!

 

 

روش 3

اگر می‌خواهید آرایش چشم بی‌نقص و حرفه‌ای باشد، باید روی چند براش عالی سرمایه‌گذاری کنید. در حال حاضر تعداد زیادی برس در بازار وجود دارد. براش های Morphe، E.L.F یا Real Techniques با کیفیت و مقرون به صرفه هستند! نیازی به داشتن تعداد زیادی برس نخواهید داشت، کافی است 4 تا 5 برس مختلف برای آرایش چشم داشته باشید.

برس نرم و کرکی برای ایجاد سایه ها است.

یک برس کمی سفت و گرد برای اعمال و ترکیب سایه چشم است.

یک برس صاف و متراکم برای اعمال رنگدانه است.

یک برس صاف و تیز برای استفاده دقیق است (شما می توانید از آن برای برجسته کردن گوشه داخلی و استخوان ابرو یا برای مشخص کردن خط مژه پایینی یا حتی برای کشیدن خط چشم استفاده کنید).

– در زیر نکات مهم برای آرایش چشم آورده شده است:

1. به گوشه داخلی چشم خود توجه کنید، که همیشه باید کمی روشن تر باشد تا چشمان شما “باز” شود.

2. سایه چشم متوسط روی پلک و سایه چشم تیره در گوشه بیرونی.

3.در مورد پلک پایین هم همینطور

 

 

چه محصولات آرایشی را انتخاب کنید

– برخی از محصولات آرایشی می توانند چشم شما را تحریک کنند. در صورت داشتن خشکی چشم، نکاتی برای انتخاب بهترین محصول وجود دارد:

از ریمل غلیظ کننده استفاده کنید زیرا پس از خشک شدن احتمال پوسته پوسته شدن آن کمتر است.

به جای ریمل از فر مژه استفاده کنید.

هنگامی که چشمان شما خشک است، برخی از محصولات آرایشی وجود دارد که باید از آنها اجتناب کنید، مانند:

ریمل قدیمی که با خشک شدن خرد می شود. تمام لوازم آرایش چشم پس از 3 ماه باید دور ریخته شود.

پاک کننده های آرایشی که دارای روغن یا پارابن هستند.

محصولات مبتنی بر پودر و مایع، از جمله سایه چشم و کرم پودر.

محصولات حاوی عطر

سخن پایانی

در بررسی نکات مهم برای آرایش چشم باید بدانید که اولین نکته استفاده از پرایمر است! سعی کنید مراحل آرایش چشم خود را زیر نظر تکنسین مجرب در این حوزه دنبال کنید. مطالعات نشان می دهد که محل آرایش چشم می تواند تفاوت زیادی در چهره شما ایجاد کند.کسانی که خط مژه را روی قسمت داخلی خط مژه زده‌اند، نسبت به کسانی که آن را خارج از خط مژه زده‌اند، در زیبایی چهره خود تفاوت زیادی را ایجاد می کنند.

​​​​​​

خروج از نسخه موبایل