نماد سایت هستی بابایی

آموزش میکاپ صورت

آموزش میکاپ صورت
5/5 - (2 امتیاز)

آرایش حرفه ای جزء مواردی است که زندگی را برای بسیاری تغییر می دهد. این روش نه تنها زیبایی شما را برجسته می کند، بلکه حتی کوچکترین جزئیاتی را که دوست ندارید پنهان می کند. علاوه بر این، آرایش هنری است که می توانید از آن درآمد کسب کنید. آرایش و میکاپ ظاهر شما را تغییر می دهد اما شخصیت را تغییر نمی دهد. هدف اصلی این عملکرد، نشان دادن جنبه بهتر به مشتریان است. بنابراین آرایشگران از تکنیک های زیبایی مختلفی در این حوزه برای زیباتر نشان دادن مشتریان خود استفاده می کنند. در ادامه با آموزش میکاپ صورت هستی بابایی همراه باشید.

 

آنچه در این مقاله خواهید خواند: پنهان

همه چیز درباره میکاپ صورت درست و اصولی

یک میکاپ آرتیست ماهر فردی است که اصول بنیادی آناتومی انسان را درک کند، استعداد هنری، احساس ، سبک و گرایش خاصی در حین میکاپ داشته باشد. تجارت آرایش ترکیبی از هنر و کار سخت است. یک میکاپ آرتیست حرفه ای باید:

در آموزش میکاپ صورت شما با مزایای پرایمر و نحوه انتخاب و استفاده موفقیت آمیز کرم پودر و کانسیلر تا سطح حرفه ای تر آشنا خواهید شد. ما شما را با نکات و تکنیک های آرایشی ساده و سریع با راهنمایی شخصی یک متخصص برجسته در این حوزه آماده خواهیم کرد. بیایید از تخصص او استفاده کنید و اجازه دهید به شما نشان دهد چگونه از آرایش خود به بهترین شکل استفاده کنید.

شما تمام ترفندهای تجارت را یاد خواهید گرفت تا در عرض چند دقیقه ظاهر خود را متحول کنید. در مورد فرم آرایش خود، بهترین محصولات برای شما، و نحوه برجسته کردن بهترین ویژگی های خود، مشاوره مستقیم دریافت می کنید. به دنبال گسترش بیشتر دانش خود هستید؟ دوره آموزش میکاپ صورت را بررسی کنید.

 

 

تعریف سبک یا استایل آرایش در میکاپ صورت

سبک یا استایل میکاپ به معنای شیوه انجام آرایش صورت است که در یک استراکچر تعریف شده به تقسیم وزن و هارمونی رنگ در آرایش صورت می پردازد. در چنین بازه ای می توان به تعریف انواع سبک های آرایشی پرداخت که شامل چگونگی استفاده از عمق و خانواده رنگ ها و توازن میان آرایش قسمت های مختلف اجزای صورت در حالتی نمادین است. در دنیای میکاپ چند استایل یا سبک معروف وجود دارد که در میان آنها می توان به سبک کلاسیک، سبک اروپایی، سبک شرقی، سبک عربی، سبک هالیوودی و… اشاره کرد. تمامی این سبک ها دارای زیرمجموعه های وسیعی از انواع مدل ها و افکت ها در دنیای آرایش و زیبایی می باشند.

 

 

تعریف مدل یا افکت آرایش در دنیای میکاپ

مدل یا افکت در میکاپ به معنای ساده یعنی بازی با عناصر تشکیل دهنده آرایش و استفاده از رنگ و حرارت در اجزای صورت. در چنین بازه ای با دنیایی بدون محدودیت رو برو هستیم که خلاقیت در آن حرف اول را زده و میکاپ آرتیست می تواند با حفظ سبک یا استایل آرایش، دست به خلق هرگونه افکت یا مدلی در آرایش صورت بزند. در تعاریف رایج برای معرفی مدل های آرایش صورت می توان به معروف ترین آنها اشاره نمود که شامل مدل عربی، مدل ژاپنی، مدل لبنانی، مدل خلیجی، مدل لایت اروپایی، مدل کلاسیک اروپایی، مدل مصری، مدل فشن، مدل هندی، مدل ایرانی و… هستند.

 

 

نتایج یادگیری

در پایان آموزش میکاپ صورت، شما باید بتوانید:

 

محتوای دوره

در آموزش میکاپ صورت چه مواردی پوشش داده خواهد شد؟

 

میکاپ صورت برای زیباجوی مجموعه هستی بابایی

 

مخاطب مورد نظر

این دوره آرایش برای چه کسانی است؟

این دوره برای افراد مبتدی مناسب است.

 

نکات قابل توجه در آموزش میکاپ صورت :

 

امروز می خواهیم به شما کمک کنیم دوره آموزش میکاپ صورت را بررسی کنید که به شما کمک می کند در صنعت خدمات زیبایی کار کنید. ما سعی کرده‌ایم این راهنما را تا حد امکان دقیق ارائه کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

آیا شما عاشق آرایش خود هستید؟ آیا شما کسی هستید که دوستانتان همیشه قبل از یک مراسم یا شب بزرگ برای آرایش مو و آرایش صورت به شما مراجعه می کنند؟ اگر چنین است، ممکن است به این فکر کرده باشید که این اشتیاق، سرگرمی خود را به حرفه ای در آرایش تبدیل کنید. و ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم که، بله می توانید دوره های آنلاین آموزش میکاپ صورت را انجام دهید!

اگر به دلیل هزینه‌ های بالای تحصیل به تعویق افتاده‌اید یا اگر مسئولیت ‌های دیگری دارید که تعهد تمام وقت به آموزش آرایش حرفه‌ای را دشوار می‌ کند، دیگر دنبال این کار نباشید.

در حال حاضر دوره‌ های کوتاه زیبایی آنلاین موجود است که به شما کمک می ‌کند تا در زمان، سرعت و هزینه‌ای که مناسب شماست، برای دریافت گواهینامه آرایش تلاش کنید. چه مبتدی یا فرد با تجربه تر در هنر زیبای آرایش و میکاپ باشید، این دوره های آرایش به شما امکان می دهد اصول آرایش را مطالعه کنید تا بتوانید با اطمینان مهارت های جدید خود را تمرین کنید!

 

 

جنبه های اضافی و حیاتی آموزش میکاپ صورت، نیز در این گواهی پوشش داده شده است. دانش ضروری برای شما به عنوان صاحب یا کارمند کسب و کار آرایشی آینده امری الزامی است. این دوره از طریق آموزش های مبتنی بر ویدیو و متن، متناسب با هر سبک یادگیری و آموزشی، با پشتیبانی کامل مربی در حین کار در ماژول ها ارائه می شود.

شما همچنین یک کیت آرایش درجه یک دریافت خواهید کرد که به این معنی است که می توانید بلافاصله شروع به کار کنید و مهارت های خود را اصلاح کنید! فقط محصولات با بالاترین درجه دارویی در این کیت گنجانده شده است، تمام تجهیزات مطابق با استانداردهای ایمنی هستند، که برای ایجاد اعتماد با مشتریان ضروری است مشتریانی که از شما انتظار دارند فقط از بهترین محصولات با کیفیت استفاده کنید.

بهتر از این، محصولات موجود در کیت زیبایی شما برای عکاسی و فیلم  مناسب هستند. این بدان معنی است که مشتریان شما از همه جهات آماده دوربین خواهند بود و برای نمای نزدیک خود بی عیب و نقص به نظر می رسند!

 

چشم انداز شغلی آموزش میکاپ صورت :

متخصصین آموزش میکاپ صورت به طور مداوم برای مناسبت ها و رویدادهای رسمی، عروسی ها، و همچنین در بخش های سرگرمی، تئاتر، فیلم، رسانه، مد و سایر بخش های صنعت هنر مورد تقاضا هستند. آن ها در سراسر جهان مورد نیاز هستند! هنگامی که بر اصول اولیه مسلط شدید، می‌توانید در بسیاری از زمینه‌ های زیبایی درمانی، مانند میکاپ صورت، مو، مژه، ابرو، برنزه کردن صورت، صورت و ناخن در صورت تمایل، متنوع شوید.

از میان تمام نکات آرایشی که برای پوست خود امتحان کرده یا خوانده اید، چند نکته کلیدی وجود دارد که برای دفعه بعد که یک موقعیت خاص دارید یا به دنبال تازه کردن روتین خود هستید باید به آنها توجه کنید. ما به دنبال یکی از محبوب‌ترین حرفه‌ای‌ها در این صنعت هستیم تا تمام جزئیات را در مورد اینکه چه آرایش و برنامه‌ای برای انواع پوست‌ بهترین کارآمد است، بدست آوریم. به خواندن راهنمای کامل در مورد آموزش میکاپ صورت ادامه دهید.

این یک حرفه خلاق با پتانسیل درآمد عالی و امکان کار انعطاف پذیر است اگر این چیزی است که برای آینده شغلی خود دوست دارید چه انتخاب کنید در سالن کار کنید یا کسب و کار خود را راه اندازی کنید فرایندی بسیار مناسب برای شما است.

 

میکاپ صورت برای زیباجوی ما در مجموعه هستی بابایی

 

مراحل آموزش میکاپ صورت

 

1-استفاده از کرم پودر مناسب

تکنسین این حوزه تاکید می کند که مهمترین نکته برای استفاده از کرم پودر روی پوست، مرحله آماده سازی صورت قبل از فونداسیون است. او می‌گوید: “قبل از استفاده از کرم پودر، پوست باید آبرسانی شود. کرم ‌های صورت و دور چشم خود را استفاده کنید، از غلتک برای نفوذ بیشتر استفاده کنید و با پرایمر روشن‌کننده آن را یکدست کنید.” افزودن درخشش و درخشندگی به پوست قبل از استفاده از کرم پودر ضروری است. سعی کنید از یک اسفنج مرطوب آرایشی برای کمک به ترکیب کرم و فونداسیون ‌های مایع با پوست استفاده کنید.

 

 

2-سایه چشم و خط چشم بزنید

سایه ‌های کرمی را با انگشتان خود برای استفاده سریع و آسان ترکیب کنید، سایه ‌های کرمی برای روشن کردن ناحیه چشم در عین شفاف و طبیعی بودن، به خوبی عمل می‌ کنند. بعد از سایه، ترجیح می ‌دهیم خط چشم بزنیم و سپس لبه‌ ها را با سایه ‌های مشابه محو کنیم تا تمرکز خوبی در اطراف خط مژه ایجاد شود. برای سایه ‌های کرمی، از سایه‌ های چشم مایع استفاده کنید.

 

 

3-پوست صورت را با کرم برنزر کننده کمی بپوشانید.

افزودن گرما به پوست ضروری است، به همین دلیل است که برنزه‌کننده جزء اصلی کیت حرفه‌ای افراد متخصص آموزش میکاپ صورت است. برای انواع پوست ها، برنز کننده های کرم و ژل بهترین کار را دارند تا گرما و کانتوری را به پوست اضافه کنند که بدون زحمت و طبیعی به نظر می رسد.

برنزر به طور جهانی جذاب است و دلیلی برای اجتناب از استفاده از آن وجود ندارد. استفاده از آن روی گودی گونه ها و ترکیب کردن در امتداد خط فک و پیشانی یک راه عالی برای گنجاندن برنز در برنامه روزانه شماست. این محصول را به آرامی شروع به استفاده کنید و در حالی که پیش می روید آن را با کرم خود مخلوط کنید تا به سطح رنگ و کانتور دلخواه خود برسید.

 

 

4-به آرامی رژگونه خود را بسازید

پس از استفاده از برنزر، به آرامی با رژگونه وارد عمل شوید. بعد از زدن برنزر، رژگونه کرمی را با ضربه ملایم انگشتان روی پوست روی سیب های گونه ها می زنیم. سپس رژگونه را از وسط صورت از روی پل بینی می گیریم.

 

5-پنهان کردن و اصلاح رنگ

در آموزش میکاپ عروس باید بدانید که هنگامی که صحبت از کانسیلر به میان می آید، اهمیت دانستن اینکه چه زمانی باید آن را درست کرد و چه زمانی از آن باید برای پنهان کردن نقص های صورت استفاده کرد ضروری است. گوشه های داخلی چشم ها به طور طبیعی دارای سایه یا کبودی هستند، بنابراین اصلاح کننده رنگ را در آن نواحی ترکیب می کنیم و با یک کانسیلر با پوشش کامل در بالای جایی که اصلاح کننده را قرار داده ایم، استفاده می کنیم.

 

 

6-ابروها را پر کنید

وقتی با ابرو کار می کنید، باید بدانید که ابروهای طبیعی برای انواع پوست ها ایده آل هستند. استفاده از مداد ابرو کارآمدترین و واقعی ترین محصول برای دستیابی به ابروهای طبیعی است.

 

مراحل آماده سازی صورت پیش از آرایش صورت

1.     آرایش قبلی‌ صورت را پاک کنید

اولین مرحله در آموزش آرایش صورت، آماده سازی پوست است. بسیاری از خانم‌ها این مرحله را نادیده می‌گیرند؛ در صورتی که پاک کردن کامل صورت از چربی‌ها، آلودگی‌ها و آرایش قبلی‌تان نقش بسیار مهمی در زیبا و طبیعی به نظر رسیدن آرایش‌تان دارد. اگر روی همان آرایش قبلی آرایش کنید، احتمالا ناامید خواهید شد؛ چرا که در این صورت ظاهرتان خسته به نظر می‌رسد. همچنین این کار باعث می‌شود منافذ پوست شما بسته شوند و دچار مشکلاتی مانند چروک‌های پوست و آکنه شوید. برای پاک کردن آرایش، پاک کننده‌ های صورت مختلفی مانند شیر پاک کن، تونر و میسلارواتر وجود دارد که در مقاله دیگری به معرفی و طرز استفاده هر کدام از آن‌ها پرداخته‌ایم.

 

2.     صورت‌تان را بشویید و مرطوب کننده بزنید

به همان دلایلی که برای پاک کردن آرایش گفتیم، لازم است صورت‌تان را بشویید. برای شستشوی صورت‌تان از یک شوینده ملایم استفاده کنید و یک دقیقه پوست‌تان را با شوینده ماساژ دهید. این کار باعث می‌شود تمام باکتری‌ها و سلول‌های مرده احتمالی در منافذ پوست‌تان بیرون بیاید. سپس با آب سرد صورت‌تان را بشویید تا کاملا عاری از هرگونه آلودگی شود. بعد از آن از مرطوب کننده صورت استفاده کنید.

 

 

2.     صورت‌تان را بشویید و مرطوب کننده بزنید

به همان دلایلی که برای پاک کردن آرایش گفتیم، لازم است صورت‌تان را بشویید. برای شستشوی صورت‌تان از یک شوینده ملایم استفاده کنید و یک دقیقه پوست‌تان را با شوینده ماساژ دهید. این کار باعث می‌شود تمام باکتری‌ها و سلول‌های مرده احتمالی در منافذ پوست‌تان بیرون بیاید. سپس با آب سرد صورت‌تان را بشویید تا کاملا عاری از هرگونه آلودگی شود. بعد از آن از مرطوب کننده صورت استفاده کنید.

 

3.     در آرایش صورت پرایمر را فراموش نکنید

آموزش آرایش صورت مانند حرفه‌ای‌ها بدون اینکه قبل از هر چیز از یک پرایمر استفاده کنید، ممکن نیست. در واقع پرایمر باعث می‌شود پوست‌تان صاف‌تر شود و در نهایت آرایش‌تان ظاهر طبیعی‌تری پیدا کند. همچنین استفاده از پرایمر باعث افزایش دوام و ماندگاری آرایش روی صورت‌تان می‌شود؛ به نحوی که آرایش در تمام طول روز روی صورت‌تان می‌ماند. به خصوص اگر عرق می‌کنید یا می‌خواهید بدوید و کارهایی کنید که ممکن است آرایش‌تان خراب شود، این مرحله در آموزش آرایش صورت بسیار مهم است. برای اینکه بیشتر با پرایمر صورت آشنا شوید، حتما مقاله دیگر ما را بخوانید.

پرایمر را باید با توجه به نوع پوست‌تان انتخاب کنید. اگر پوست‌تان خشک است، باید از پرایمر حاوی مرطوب کننده استفاده کنید. اگر پوست چربی دارید، حتما پرایمری را تهیه کنید که بدون چربی و مات باشد. در صورتی هم که پوست شما حساس است، به دنبال پرایمری باشید که کمترین ترکیبات شیمیایی مانند انواع چربی‌ها، پارابن و … را دارد.

 

 

برای استفاده از پرایمر می‌توانید از یک براش، اسفنج یا انگشت‌تان کمک بگیرید. برای این کار تنها کافی است به اندازه یک سکه کوچک از پرایمر را روی براش یا اسفنج آرایشی و یا نوک انگشت‌تان بزنید و کل پوست صورت‌تان را با آن کاور کنید. اگر پوست‌تان چروک‌های ریز و روزنه‌های مشخصی دارد، بهتر است از دو لایه پرایمر استفاده کنید. به این صورت که لایه اول را بزنید، صبر کنید تا پرایمر خشک شود و سپس لایه دوم را بزنید. اگر هم نمی‌خواهید از دو لایه پرایمر استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم حداقل یک لایه دیگر پرایمر را روی ناحیه T صورت‌تان، یعنی بینی و اطراف آن و بین ابروها، بزنید. این ناحیه چرب‌تر بوده و روزنه‌های باز بیشتری دارد و  به همین علت ماندگاری آرایش روی این قسمت کمتر است.

 

دو مرحله مهم در آموزش میکاپ صورت برای مبتدیان

این را به عنوان مرحله 0 در نظر بگیرید. اگرچه این بخشی از روال آرایش نیست، اما آماده کردن پوست به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که یک بوم ایده آل برای آرایش خود ایجاد می کنید تا بعداً به آرامی ادامه یابد. در حالی که برخی از کاربران حرفه ای آموزش میکاپ صورت استفاده از پرایمر صورت را توصیه می کنند، که می تواند سرمایه گذاری عالی به خصوص اگر پوست چرب دارید، باشد، لذا می توانید به سادگی پوست خود را با یک مرطوب کننده بدون چربی و مات کننده (اگر پوست چرب دارید) یا یک مرطوب کننده آبرسان آماده کنید. (اگر پوست خشکی دارید).

 

مرحله 1 روتین آرایش شما در اینجا آمده است: فونداسیون.

فونداسیون را در پشت دست خود پخش کنید. این به شما کمک می کند تا بتوانید هر محصولی را که به آن نیاز دارید راحت تر انتخاب کنید. سپس، با استفاده از یک انگشت تمیز، فونداسیون را در اطراف صورت خود روی پیشانی، گونه ها، بینی و چانه خود نقطه بزنید. سپس با استفاده از برس فونداسیون یا برس کابوکی، محصول را به طور یکنواخت در تمام صورت خود بمالید. بعد از این مرحله باید بتوانید رنگ چهره یکدست تری را بدون هیچ گونه رگه ای مشاهده کنید.

 

 

مرحله 2 روتین آرایش شما در اینجا آمده است: کانسیلر

در مرحله بعد یک کانسیلر بزنید. این برای کمک به پوشاندن لکه‌ها اعمال می‌شود و معمولاً روی ناحیه زیر چشم، اطراف بینی (در صورت قرمزی) قرار می‌گیرد و روی هر زگیل یا نقطه‌ای که می‌خواهید پنهان کنید، نقطه‌گذاری می‌شود. با استفاده از انگشت حلقه خود که ملایم ترین انگشت است، آن را با حرکات آهسته اعمال کنید. اطمینان حاصل کنید که کانسیلر به طور یکپارچه با کرم پودر شما ترکیب می شود تا کسی نتواند بگوید که آن را در کجا استفاده کرده اید.

 

سخن پایانی

در مجموع آموزش میکاپ صورت شما را برای تبدیل شدن به یک تکنسین حرفه ای آماده می کند. هستی بابایی با ۱۲ سال سابقه در امر میکاپ صورت و عروس می تواند لحظه ای خاطر انگیر برای شما ایجاد کند.

 

 

خروج از نسخه موبایل