نماد سایت هستی بابایی

آشنایی با سبک میکاپ اروپایی

4.7/5 - (4 امتیاز)

میکاپ اروپایی از پرطرفدارترین سبک‌ها برای داشتن چهره‌ای زیبا و دل‌نشین و طبیعی است که موردتوجه دختران جوان را به خود جلب کرده است. میکاپ لایت اروپایی، یکی از ترندهای سال 2023 است. این سبک از میکاپ اگرچه غلیظ نیست، اما به چهره، زیبایی طبیعی فراوانی را می‌بخشد؛ بنابراین بی‌آنکه در آرایش زیاده‌روی شود، صورت زیبا و درخشان‌تری را نشان خواهد داد. در مدل آرایش اروپایی رنگ‌های تیره و زننده در آن هیچ کاربردی ندارند و به همین دلیل بهترین گزینه برای آرایش سبک لایت اروپایی است.

 

آنچه در این مقاله خواهید خواند: پنهان

میکاپ لایت و یا میکاپ اروپایی چیست؟

خانم‌ها و دختران جوان همیشه علاقه‌مند به زیباتر شدن در چهره طبیعی دارند و به همین خاطر چهره خود را آرایش به سبک‌های گوناگون انجام می‌دهند. میکاپ لایت یا اروپایی از میکاپ های پرطرفدار صورت است که آرایش ملایم یا دخترانه هم گفته می‌شود که خیلی پرکاربرد است و در بسیاری از موقعیت‌ها و مکان‌های گوناگون به آرایش‌های غلیظ و میکاپ های سنگین ارجحیت دارد.

کلمه لایت به معنای روشن است و این آرایش به خاطر رنگ‌های روشنی که در آن استفاده می‌شود به آرایش لایت معروف شده است که به‌عنوان آرایش ملایم و آرایش دخترانه هم بوده. در میکاپ صورت لایت نباید از رژلب‌های پررنگ استفاده کنیم و آرایش چشم‌ها نباید غلیظ باشد و همه‌چیز باید نچرال و طبیعی دیده شود. میکاپ لایت به میکاپی گفته خواهد شد که طرح ساده‌ای داشته باشد و حداکثر از سه رنگ مکمل واضح تشکیل شود که همه رنگ‌ها باهم تناسب داشته باشند. در این سبک از آرایش اصلاً نباید از خط چشم‌های پهن و دنباله‌دار و خیلی چشم‌گیر استفاده شود. میکاپ آرتیست در سالن زیبای سعی می‌کند با استفاده از آرایش مختلف به‌صورت شما زاویه داده باشد.

 

 

 تاریخچه و قدمت میکاپ لایت اروپایی

اگر میکاپ را به نوعی همان آرایش تلقی کنیم به تاریخ مصر و یونان بر خواهیم خورد. میکاپ یا همان آرایش زنانه در قرون وسطی بنوعی گناه و خلاف شرع محسوب می شد. اما زنان از آن استفاده می کردند اما نه در روز. آرایشهای شبانه و در خانه ها معمولا در قرون وسطی انجام می شد . دلیل آن هم این بود که زنان بواسطه کشاورزی در برابر افتاب رنگ طبیعی چهره خود را از دست می دادند و از پودرهای سفیدی برای روشن شدن استفاده می کردند. این پودرهای اکثر سرب سفید بودند که حاوی ارسنیک بود که بخاطر سمی بودن خیلی ها را هم از بین می برد.

 

آرایش لایت اروپایی آرایشی بسیار پرکاربرد

امروزه بسیاری از دختر خانم ها و خانم های جوان به آرایش لایت و ملایم رو آورده اند و در دانشگاه، اداره، مهمانی ها و مناسبت های کوچک و بزرگ آرایش لایت را به آرایش های غلیظ و میکاپ های سنگین ترجیح می دهند.

 

آرایش لایت مناسب با فصل

خوب است بدانید سبک آرایش اروپایی به دلیل استفاده از انواع لوازم‌آرایش رنگ‌هایی مانند

1-رنگ پوست

2-رنگ‌های نود

3-رژ گونه گوشتی

4-رژلب‌های همرنگ لب و صورتی

5-کرم‌های رنگ پوست

6-استفاده از رنگ‌های اسموکی که بیشتر در رنج قهوه‌ای هستند؛

بیشتر از هرزمانی برای فصل گرم می‌تواند این سبک مناسب باشد. درواقع هنگامی‌که انجام میکاپ لایت یا آرایش اروپایی آرایشگر سعی می‌کند خط چشم خیلی نازکی را بر روی پلک کشیده و از ریمل، کمترین استفاده را داشته باشد. این سبک از آرایش چهره را بسیار طبیعی نشان می‌دهد.

 

 

جدیدترین آرایش عروس با میکاپ اروپایی

برخلاف گذشته کمتر کسی دوست خواهد داشت که در شب عروسی خود آرایش تند و غلیظی را در چهره خود پیاده کند. درواقع بیشتر عروس خانم‌ها دوست دارند چهره طبیعی و نچرالی داشته باشند و آرایش محو و ملایمی را بر صورت خود اجرا کرده باشند. پس چنانچه از آن دسته افراد هستید که بر روی آرایش چشم تمرکز دارید و علاقه زیادی به سیاه کردن چشم‌ها و یا خط چشم‌های بلند دارید بهتر است قبل از انتخاب آرایش لایت یا میکاپ اروپایی با آرایشگر انتخابی خود مشورت‌هایی داشته باشید تا بهترین انتخاب را در چهره خود داشته باشید.

 

 

مراقبت از پوست را در اولویت قرار دهید

پیش از شروع میکاپ، همیشه مراقبت از پوست را در اولویت قرار دهید. بسیاری از خانم‌های اروپایی، پیش از آن که آرایش کنند، روتین مراقبت از پوست را انجام می‌دهند. این روند کمک می‌کند تا پوست شفاف‌تر شود و مدل آرایش سبک اروپایی، با حالت بهتر و طبیعی‌تر روی پوست قرار گیرد. پیش از هر چیز شما باید پوستتان را با آب و ژل شستشوی صورت بشویید. این کار کمک می‌کند تا پوست از هر گونه آلودگی و چربی اضافه پاک شود. همچنین میکاپ روی پوست تمیز، طراوت صورت را بیشتر می‌کند.

اکثر خانم‌های اروپایی، روتین پوستی پیش از میکاپ را با اسپری آب شروع می‌کنند. اسپری آب التهاب پوست را کاهش می‌دهد و پوست را آبرسانی می‌کند. اسپری آب پیش از میکاپ، پوست را تسکین می‌بخشد و باعث آرامش پوست صورت می‌شود.

 

آب‌رسانی پوست

در مرحله اول، پوست را حتماً باید آب‌رسانی کنید. پوست‌های مرطوب مانع از کیکی شدن کرم پودر خواهد شد؛ بنابراین اولین مرحله برای آرایش صورتتان را بشویید و با پاک‌کننده پوست خود را خوب تمیز کنید. این روش کمک می‌کند تا پوست زنده و از هرگونه آلودگی رها شود و کیفیت بهتری داشته باشید.

و در مرحله بعد از یک ماسک آب‌رسان پوست استفاده کنید. ماسک ورقه‌ای برای آب‌رسانی پوست، بهترین انتخاب خواهد بود. چراکه معمولاً 10 تا 20 دقیقه روی پوست قرار خواهد گرفت و پوست را به‌خوبی تقویت و تغذیه می‌کند. درنتیجه پوست درخشان‌تر می‌شود و آماده برای کرم در صورت خواهد بود.

 

کرم پودر با کاور بالا

یکی از مهم‌ترین موارد برای داشتن یک آرایش حرفه‌ای بهترین کرم پودر با پوشاندگی بالا خواهد بود که آرایش را به زیباترین شکل نشان خواهد داد. برخلاف میکاپ لایت روزانه، برای آرایش اروپایی عروس، بهتر است از کرم پودر با کاور بالا استفاده شود. بااین‌حال پیش از استفاده از کرم پودر، 10 تا 15 دقیقه بعد از استفاده ماسک آب‌رسان صبر کنید. سپس مقداری کرم مرطوب‌کننده و پرایمر به پوست بزنید.

کرم مرطوب‌کننده از ورقه‌ شدن کرم پودر جلوگیری خواهد کرد. همچنین پرایمر باعث افزایش ماندگاری کرم پودر و میکاپ می‌شود. کرم پودر را روی تمام بخش‌های صورت، حتی روی پلک بزنید. بهتر است قبل از استفاده ز کرم ابتدا اسفنج راکمی مرطوب کنید و کرم پودر را به‌صورت ضربه‌ای به پوستتان بزنید. این روش به افزایش کاور کرم پودر کمک بسیاری خواهد کرد. با این سبک از کرم پودر پوست شما بسیار بهتر خواهد بود.

 

 

کانسیلر و کانتور

آرایش کردن مانند خلق یک اثر هنری به‌حساب خواهد آمد که گر در انجام آن حرفه‌ای نباشید نمی‌توانید یک آرایش بی‌عیب و نقص داشته باشد برای میکاپ عروس به سبک اروپایی، باید از کانسیلر و کانتور استفاده شود. کانسیلر و کانتور باعث ایجاد سایه و زاویه سازی صورت می‌شوند؛ بنابراین ابتدا چند نقطه کانسیلر زیر چشم، یک خط مورب گوشه چشم، یک خط بین ابروها، یک خط روی چانه و یک خط روی تیغه بینی ایجاد کنید. در مرحله بعد، کانسیلر را با اسفنج مرطوب محو کنید و خوب بخش گردن را انجام دهید.

 

 

نقاطی از صورت که برای کانتور در سبک آرایش لایت مشخص‌شده است

کانتور در لغت به معنی سایه زدن است و به عملی که روی صورت خطوط سایه‌روشن ایجاد می‌کند کانتور گفته می‌شود. کانتور راکمی بالاتر از خط گونه به‌صورت مورب بکشید؛ و بعد دو خط کنار بینی (به‌طوری‌که تیغه بینی و خط کانسیلر در وسط قرار گیرد)، چند نقطه روی پیشانی نزدیک خط رویش مو و دو خط روی خط فک طراحی کنید. سپس کانتور را با یک براش نرم به سمت بالا محوکنید. این روش کمک می‌کند تا صورت لیفت شود.

برای زیبایی و درخشش بیشتر پوست خود، از هایلایتر هم استفاده کنید. یک براش تخت و نازک بردارید و مقدار کمی هایلایتر روی گونه و روی نوک بینی بزنید. این روش کمک می‌کند تا پوست و آرایش زیباتر و به‌اصطلاح شاینی شود و چهره را خاص نشان خواهد داد.

 

برنزر و رژگونه را فراموش نکنید

خانم‌های اروپایی در آرایش لایت ساده، عاشق رژگونه صورتی و هلویی هستند. در واقع حتی اگر از کرم پودر هم استفاده نکنند، استفاده از رژگونه هلویی یا صورتی را فراموش نمی‌کنند. چرا که آن‌ها بر این باورند، رژگونه به چهره طراوت می‌بخشد و سن را کمتر نشان می‌دهد.

بنابراین اگر می‌خواهید صورتتان را جوان و لیفت کنید، کانتور یا رژگونه را به صورت خط مورب روی گونه و کنار چشم بکشید. این ترفند کمک می‌کند تا چشم و گونه‌ها لیفت شوند. پس از آن، روی گونه، یعنی کمی بالاتر از برنزر یا کانتور، رژگونه بزنید. رژگونه را روی گونه به صورت گرد نزنید. بلکه آن را به سمت گوش یا موها بکشید. این روش کمک می‌کند تا گونه‌ها برجسته و خوش فرم‌تر شوند.

 

 

نقاطی از صورت که برای کانتور در سبک آرایش لایت مشخص‌شده است

کانتور در لغت به معنی سایه زدن است و به عملی که روی صورت خطوط سایه‌روشن ایجاد می‌کند کانتور گفته می‌شود. کانتور راکمی بالاتر از خط گونه به‌صورت مورب بکشید؛ و بعد دو خط کنار بینی (به‌طوری‌که تیغه بینی و خط کانسیلر در وسط قرار گیرد)، چند نقطه روی پیشانی نزدیک خط رویش مو و دو خط روی خط فک طراحی کنید. سپس کانتور را با یک براش نرم به سمت بالا محوکنید. این روش کمک می‌کند تا صورت لیفت شود.

برای زیبایی و درخشش بیشتر پوست خود، از هایلایتر هم استفاده کنید. یک براش تخت و نازک بردارید و مقدار کمی هایلایتر روی گونه و روی نوک بینی بزنید. این روش کمک می‌کند تا پوست و آرایش زیباتر و به‌اصطلاح شاینی شود و چهره را خاص نشان خواهد داد.

 

رژلب قرمز انتخاب کنید

چرا آرایش لایت اروپایی چشم‌ها را درخشان می‌کند؟ اگرچه در مدل آرایش سبک اروپایی، میکاپ چشم بسیار کم و لایت است، اما چشم‌ها زیبایی دو چندان دارند. راز درخشش چشم‌ها در استفاده از رژلب قرمز است. خانم‌های اروپایی علاقه‌ای به فیلر با بوتاکس لب ندارند. بنابراین رژلب قرمز باعث برجسته شدن لب‌هایشان می‌شود. رژلب قرمز همیشه مد است و هرگز تکراری نمی‌شود. اما بهتر است برای آرایش لایت روزانه، سراغ تینت لب یا رژلب هلویی یا صورتی بروید.

 

 

آرایش چشم لایت اروپایی

در آموزش میکاپ لایت اروپایی عروس، خط چشم کشیده طرفداران بسیاری دارد؛ اما قبل از خط چشم، باید از سایه چشم استفاده شود. رنگ قهوه‌ای، دودی و برنز، بیشترین کاربرد را در آرایش چشم اروپایی دارند. این رنگ‌ها باعث درشت‌تر شدن چشم نیز خواهد شد. همچنین مژه مصنوعی و ریمل هم تأثیر زیادی در زیبایی چشم‌ها دارند.مژه مصنوعی یک انتخاب مناسب برای آرایش چشم لایت عروس است. مژه‌ها را به طبیعی‌ترین حالت ممکن، پرحجم و بلند می‌کند. ازاین‌جهت چشم‌ها درشت و زیباتر دیده خواهد شد.

 

اشتباهات رایج در آرایش لایت

 

آرایش لب

برای تکمیل آرایش لایت، آرایش لب را باظرافت بیشتری انجام دهید؛ بنابراین بهتر است سراغ رژلب‌های حجم دهنده نروید تا میکاپ تان ساده باقی بماند. برخلاف میکاپ لایت و ساده روز که از رژلب قرمز و صورتی استفاده می‌شود، بهتر است در میکاپ اروپایی عروس از رژلب نود استفاده کنید تا چهره عروس بسیار شیک باشد.

 

 

استفاده از رژ لب نود برای آرایش اروپایی

ابتدا خط لب نود بکشید تا فرم لب را کاملاً مشخص کنید؛ و بعد از یک رژلب نود شاین دار استفاده کنید. البته منظور از شاین، استفاده از رژلب اکلیلی نخواهد بود. رژلب شاین، لب‌ها را براق خواهد کرد و باعث درخشان شدن چشم‌ها نیز می‌شود.

 

فیکس میکاپ

در مرحله آخر میکاپ اروپایی عروس، حتماً از فیکساتور آرایش استفاده شود. فیکس میکاپ مهم‌ترین بخش از مراحل آرایش محسوب خواهد شد. چراکه معمولاً میکاپ ساعات زیادی روی پوست باقی می‌‌ماند و ممکن است همراه با تعریق، پاک یا به‌اصطلاح ماسیده شود؛ بنابراین در مرحله آخر میکاپ را حتماً با اسپری فیکس، ثابت کنید تا آرایش تا آخر ثابت باقی بماند.

 

 

کاربرد آرایش لایت اروپایی چیست؟

شاید از خودتان بپرسید که این میکاپ ها برای کجاها باید مورداستفاده قرار بگیرند؟ در پاسخ به این پرسش باید بگوییم که آرایش لایت برای موقعیت‌هایی مناسب است که دوست دارید عملکرد و شخصیت شما بیشتر به نظر برسد تا رنگ‌های روی چهره‌تان؛ مثلاً:

1-شرکت در یک کلاس آموزشی

2-خرید رفتن

3-گردش روزانه با دوستان

4-دورهمی ناهار

5-صرف صبحانه

6-سفر بین‌شهری

7-پیک‌نیک

8-قرار عاشقانه اول

9-مراجعه به یک اداره دولتی

 

ویژگی‌های میکاپ اروپایی

آرایش صورت اروپایی یکی از شناخته‌شده‌ترین و برجسته‌ترین سبک‌های آرایش و زیبایی در جهان محسوب می‌شود. این نوع از آرایش در عین سادگی، زیبایی خاص و چشم‌نوازی به چهره می‌بخشد و روز به روز بر تعداد علاقه‌مندان به این سبک آرایشی افزوده می‌شود. در ادامه این مطلب، تعدادی از ویژگی‌های میکاپ اروپایی را بررسی خواهیم‌کرد.

 

 

ترفندهای مهم در آرایش لایت اروپایی

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، آرایش صورت اروپایی جزو آرایش‌های ساده و طبیعی به شمار می‌رود که با وجود این سادگی، طرفداران فراوانی دارد. این سبک از آرایش زیبایی‌های طبیعی چهره افراد را برجسته‌تر می‌سازد و باعث می‌شود جوان‌تر از سن واقعی خودشان به نظر برسند.

در این شیوه، توجه و تمرکز بیش‌تر روی زیرسازی‌های پوست صورت و یک‌دست نشان دادن آن است. در آرایش اروپایی با استفاده از پرایمرها و انواع کانسیلر سطح پوست پوشش مناسبی پیدا می‌کند و تمامی عیوب آن محو می‌گردد.

رنگ‌های تیره و جیغ به هیچ عنوان در آرایش لایت مورد استفاده قرار نمی‌گیرند. تمامی رنگ‌های استفاده شده در صورت اعم از سایه چشم و رژگونه، از یک تناژ خاص و شبیه به هم پیروی می‌کنند. تعداد رنگ‌ها در آرایش سبک اروپایی از سه عدد تجاوز نمی‌کند و تمامی آن‌ها از بین رنگ‌های روشن و لایت انتخاب می‌شوند. رنگ‌های ملایم و گرم بهترین انتخاب‌ها برای داشتن آرایش لایت اروپایی است.

از آن‌جایی که در آرایش لایت از کرم‌های میکاپ سنگین و پوشاننده استفاده نمی‌شود، سلامت طبیعی پوست اهمیت ویژه‌ای دارد. استفاده از شوینده‌ها و آبرسان‌های مناسب پوست، اصلاح سبک تغذیه، نوشیدن آب زیاد و ورزش کردن می‌تواند به شما برای داشتن پوستی سالم و شفاف کمک کند.

همان‌طور که اشاره شد در سبک اروپایی تنوع رنگی چندانی وجود ندارد و رنگ‌های محدود استفاده شده، همگی در یک تناژ هستند. در واقع در آرایش لایت اروپایی تضادی در چهره به وجود نمی‌آید. محو کردن سایه‌های رنگی در میکاپ اروپایی یکی از ترفندهای اصلی محسوب می‌شود، به طوری که هیچ مرزی بین نقاط سایه خورده و نخورده وجود نخواهد‌ داشت.

در سبک اروپایی استفاده از مژه‌های مصنوعی و بلند کاربرد ندارد. در واقع ابرو و مژه در حالت طبیعی خود هستند. رنگی که برای ابروها استفاده می‌شود باید با رنگ اصلی آن‌ها هم‌خوانی داشته ‌باشد. ابروهای پهن و طبیعی بر جذابیت آرایش لایت شما می‌افزاید.

 

 

جدیدترین انواع سبک و مدل آرایش و میکاپ

اگر به دنبال جذاب‌تر و زیباتر کردن خود هستید فراموش نکنید که قبل از آموزش انواع مدل آرایش باید سبک و مدل میکاپ خود را بر اساس فرم صورت، فرم بدن و حتی انواع استایل خود انتخاب کنید که شرح تمام آنها را در مجله زیبایی و آرایشی وقت مد، آموزش خواهید دید. در زیر با 15 مورد از شیکترین و جدیدترین انواع سبک و مدل آرایش و میکاپ آشنا خواهید شد:

 

مدل آرایش لایت اروپایی، طبیعی و مینیمال

برای بهبود ظاهر و فعالیت های روزانه، مدل آرایش طبیعی و مینیمال  به وجود آمده است. رویکرد میکاپ طبیعی، فقط شامل تغییرات ساده و نه عمده در ظاهر و صورت بانوان میباشد. این سبک از انواع مدل آرایش و میکاپ در معاشرت با دوستان، محل کار و یا برای یک مهمانی غیررسمی مناسب خواهد بود. از این مدل آرایش بیشتر در استایل کژوال بهره گرفته میشود.

 

 

یکی از انواع مدل میکاپ اروپایی، میکاپ راحت و لایت

همه مردم، آرایش های دراماتیک، جسورانه و پر جنب و جوش را بخصوص برای حالت عادی و روزمرگی دوست ندارند. سبک آرایش نچرال یا طبیعی ، با استفاده از رنگ های ظریف برای برجسته کردن ویژگی ها، رنگی یکنواخت به صورت میبخشد. این عامل باعث میشود تا صورت شما هلویی و صورتی به نظر برسد. برای آرایش مینیمال و طبیعی صورت از کانتور استفاده کنید.

 

مدل میکاپ و آرایش شب یا میهمانی

شما برای شرکت در یک مهمانی شب یا عصر به سبک متفاوتی از میکاپ نیاز دارید. سبک و مدل آرایش مهمانی یا شب، بسیار درخشان، پر زرق و برق، ظریف و جسورانه است.

 

سبک آرایش و میکاپ لایت سلبریتی

افراد مشهور و محبوب از جمله سلبریتی های دنیا، اغلب با آرایشگران و طراحان حرفه ای همکاری میکنند تا روند مد را برجسته سازند. هنگامی که یک سلبریتی معروف، پا به بیرون میگذارد، نمیتواند خود را از کانون توجه مردم و روزنامه نگاران بیرون بیاورد.

 

مدل میکاپ کلاسیک

یکی دیگر از انواع مدل های آرایشی که معمولا از مد نمی‌افتد و در تمام دنیا طرفدار دارد، سبک کلاسیک (classic makeup) است. زمانی که به آرایش کلاسیک فکر میکنیم، به یاد خط چشم گرافیکی یا بالدار، لب های قرمز پررنگ و چشم های دودی تیره می افتیم.

 

 

رنگ‌های مجاز در میکاپ لایت اروپایی کدام اند؟

همان‌طور که گفتیم، میکاپ لایت باید رنگ‌های ساده و ملایمی داشته باشد. استفاده از سایه اسموکی و قهوه‌ای تیره در این سبک اصلا جایگاهی ندارد، مگر برای فرم دهی به نقطه‌ای خاص! استفاده از رنگ‌های گلبهی، هلویی، صورتی ملایم، آبی ملایم، کرم و نسکافه‌ای ملایم و رنگ‌های طیف یاسی و سبز بسیار کم‌رنگ از مواردی است که می‌توانید به کمک آن آرایش لایت خودتان را تکمیل کنید. استفاده از پالت‌های نود بهترین گزینه برای این سبک میکاپ است.

 

رنگ‌های مجاز در میکاپ لایت اروپایی کدام اند؟

همان‌طور که گفتیم، میکاپ لایت باید رنگ‌های ساده و ملایمی داشته باشد. استفاده از سایه اسموکی و قهوه‌ای تیره در این سبک اصلا جایگاهی ندارد، مگر برای فرم دهی به نقطه‌ای خاص! استفاده از رنگ‌های گلبهی، هلویی، صورتی ملایم، آبی ملایم، کرم و نسکافه‌ای ملایم و رنگ‌های طیف یاسی و سبز بسیار کم‌رنگ از مواردی است که می‌توانید به کمک آن آرایش لایت خودتان را تکمیل کنید. استفاده از پالت‌های نود بهترین گزینه برای این سبک میکاپ است.

 

 

سخن آخر

میکاپ روز ساده اروپایی با میکاپ لایت عروس نیز تفاوت‌های دارند. معمولاً در میکاپ لایت اروپایی روزانه، آرایش چشم غلیظ نیست و جلوه لب‌ها بیشتر خواهد بود؛ اما در میکاپ اروپایی عروس، روند میکاپ کمی متفاوت‌تر خواهد بود. معمولاً در این سبک میکاپ چشم بیشتر انجام می‌شود، درصورتی‌که آرایش لب کاملاً سبک است. بااین‌حال، در هر دو حالت، زیبایی و سلامت پوست اهمیت بسیاری فراوانی دارد و بسیاری از خانم‌های اروپایی، زیبای آرایششان را با روتین پوستی که دارند این سبک از آرایش را دوچندان زیباتر نشان خواهند داد.

 

 

 

 

 

 

سخن آخر

میکاپ روز ساده اروپایی با میکاپ لایت عروس نیز تفاوت‌های دارند. معمولاً در میکاپ لایت اروپایی روزانه، آرایش چشم غلیظ نیست و جلوه لب‌ها بیشتر خواهد بود؛ اما در میکاپ اروپایی عروس، روند میکاپ کمی متفاوت‌تر خواهد بود. معمولاً در این سبک میکاپ چشم بیشتر انجام می‌شود، درصورتی‌که آرایش لب کاملاً سبک است. بااین‌حال، در هر دو حالت، زیبایی و سلامت پوست اهمیت بسیاری فراوانی دارد و بسیاری از خانم‌های اروپایی، زیبای آرایششان را با روتین پوستی که دارند این سبک از آرایش را دوچندان زیباتر نشان خواهند داد.

 

خروج از نسخه موبایل