نماد سایت هستی بابایی

انواع سبک های میکاپ کدام اند؟

انواع سبک میکاپ
Rate this post

انواع سبک های میکاپ صورت و مزایای آنها موضوعی نیست که در چند خط یا پاراگراف مورد بحث قرار گیرد، موضوع بسیار گسترده ای است. اساساً برای تأکید بر ویژگی‌های طبیعی زنان و پوشاندن ویژگی‌ هایی ساخته شده است که او را مضطرب می ‌کند. بنابراین او می تواند با ظاهری کاملاً جذاب بیرون بیاید و با اعتماد به نفس با دنیا روبرو شود و سازنده تر، خلاق تر شود و بتواند در موفقیت سهم بیشتری داشته باشد.

اگر در مورد انواع آرایش صحبت کنید، شگفت زده خواهید شد و در نهایت گیج خواهید شد. بسیاری از انواع سبک های میکاپ صورت را می توان روی صورت استفاده کرد و چه مواردی را باید انتخاب کرد. برای درک بهتر انواع آرایش صورت در اینجا می توانید توضیحات مفصلی در مورد انواع آرایش با توجه به موقعیت های مختلف، نوع پوست و رنگ پوست را مشاهده کنید.

بررسی انواع سبک های میکاپ :

1. آرایش عروس :

آرایش عروس یکی از جنبه های مهم برنامه ریزی عروسی شما است و ایجاد سبک مناسب برای عروسی شما اولویت اصلی تکنسین های این حوزه است. در اینجا جدیدترین روندهای آرایش، آورده شده است. آرایش عروس کار ساده ای نیست. برای اطمینان از بی عیب بودن آرایش عروس باید دو جنبه وجود داشته باشد. اول، عروس باید از درون راضی باشد تا اطمینان حاصل کند که درخشش طبیعی صورت او مشهود است و هنگام آرایش، صورت زیباتر و شاداب تر به نظر می رسد. دوم، آرایش باید توسط یک متخصص انجام شود که می داند چه چیزی بیشتر به عروس می آید. شما می توانید آموزش میکاپ صورت را از همین سایت خریداری نمایید.

2. آرایش HD :

در بررسی انواع سبک های میکاپ باید بدانید که امروزه آرایش HD یا با وضوح بالا بسیار مرسوم است، زیرا دوربین های با وضوح بالا هر نقطه ریز را حتی از یک چهره بسیار زیبا نشان می دهند. میکاپ HD به زیبایی بهترین ویژگی های شما کمک می کند و در عین حال لکه های شما را در برابر میزان سطح پوشش می دهد، بنابراین فقط زیبایی را می توانید توسط عکاسان و فیلمبرداران با فناوری پیشرفته ثبت کنید.

3. آرایش مبتنی بر آب :

به طور کلی، آرایش مبتنی بر آب حاوی امولسیفایرهایی است که آب و روغن را مخلوط می کند. نوردهی متوسط با ظاهری طبیعی روی پوست شما ارائه می شود. به 3 شکل تقسیم می شود، روش بدون روغن بر پایه پلیمر، روش بدون روغن بر پایه خاک رس و روش کرمی. انواع آرایش ابتکاری تمایل دارند پس از استفاده، پوششی شفاف و کامل روی پوست شما ایجاد کنند

در بررسی انواع سبک های میکاپ اگر به دنبال آرایش غیررسمی مهمانی هستید که ساعت ‌های طولانی باقی بماند، می ‌توانید آرایش ‌های مبتنی بر آب را انتخاب کنید! آرایش مبتنی بر آب نه حاوی روغن و نه پلیمر سیلیکونی در بالاترین لیست مواد تشکیل دهنده خود است.

برخی از لوازم آرایشی مبتنی بر آب ممکن است دارای سیلیکون باشند، اما مقدار آن بسیار ناچیز است که قیمت آن ذکر نشده است. اگر مستعد جوش هستید، فونداسیون مبتنی بر آب مهمترین عامل نور پوست شما خواهد بود.

4. آرایش ایربراش :

در بررسی انواع سبک های میکاپ باید بدانید که آرایش ایربراش به روشی محبوب برای آرایش افراد تبدیل شده است. این به یک زن اجازه می دهد تا کنترل بیشتری بر روی اینکه چقدر می خواهد روی صورتش آرایش را بپوشاند داشته باشد و همچنین توهم ظاهری بسیار جوان تر را ایجاد می کند. یکی از بزرگترین مزایای آرایش ایربراش این است که می توانید بدون استفاده از مواد شیمیایی خشن یک محصول نهایی زیبا ایجاد کنید.

ایربراش را می توان با اسپری کردن آرایش با برس یا اسپری کردن آن در هوا انجام داد. در هر صورت، ایربراشینگ روشی عالی برای آرایش کردن است، اما همه خانم‌ ها نمی ‌توانند این کار را انجام دهند، زیرا اگر می ‌خواهید نحوه انجام آرایش با ایربراش را خودتان یاد بگیرید، باید چند نکته را بدانید.

آرایش ایربراش اغلب از پودرها و مایعاتی تشکیل شده است که روی رنگ پوست پخش می شوند. سپس با استفاده از تفنگی مانند کمپرسور، آرایش ایربراش روی صورت اسپری می شود. یک دستگاه ایربراش معمولی از یک نازل متصل به شیلنگ برای ایجاد فشار هوا از طریق یک نازل طراحی شده خاص استفاده می کند. این فشار هوا اثرات مطلوبی مانند روکش بی عیب و نقص یا پوشش ناهموار را ایجاد می کند که به راحتی پاک می شود.

5. آرایش اسموکی :

در بررسی انواع سبک های میکاپ باید بدانید که آرایش اسموکی نوعی هنر است که اغلب توسط زنانی انجام می شود که از داشتن ظاهری متفاوت بسته به زمان روز لذت می برند. آرایش چشم اسموکی از سایه چشم مرموز تشکیل شده است که به سایه چشم روشن ‌تر تبدیل می ‌شود تا تأثیری «دودی» داشته باشد. این ممکن است از اختلاط ملایم سایه ها تا سطوح لکه دار شدن فقط در آرایش من متفاوت باشد.

Smokey eye به خصوص برای مهمانی های شبانه جذاب به نظر می رسد. آرایش اسموکی نه تنها برای جذاب کردن زنان استفاده می شود، بلکه بسیار شیک به نظر می رسد. برای ایجاد این ظاهر، به یک زیرسازی شفاف نیاز دارید که مات باشد. سپس باید با انگشتان خود خطی از ریمل روی پلک های خود بکشید که به جلوگیری از مسدود شدن منافذ ریمل و ایجاد خطوط روی صورت شما کمک می کند. اگر می‌خواهید تمام کار را انجام دهید، حتی می‌توانید کمی رژگونه اضافه کنید تا ظاهری پرتر به لب‌هایتان بدهید.

محصولات مورد استفاده در انواع سبک های میکاپ :

1-پرایمر صورت :

در بررسی انواع سبک های میکاپ باید بدانید که پرایمر برای ماندگاری بیشتر آرایش و ایجاد ظاهری صاف تر به پوست استفاده می شود.
باید حاوی همان ماده اولیه پایه شما باشد.
به عنوان مثال، اگر از فونداسیون مبتنی بر آب استفاده می شود، پرایمر نیز باید بر پایه آب باشد.
همین امر در مورد پرایمرهای سیلیکونی یا روغنی نیز صادق است.
این محصول باید از مرکز صورت به سمت بیرون تا خط رویش مو در تمام مناطقی که فونداسیون اعمال می شود، روی آن مالیده شود.
در هر جایی که فونداسیون اعمال می شود باید از یک لایه نازک استفاده شود.

2. کانسیلر اصلاح کننده رنگ :

از یک کانسیلر اصلاح کننده رنگ می توان برای صاف کردن رنگ پوست زیر چشم و پنهان کردن سیاهی دور چشم استفاده کرد.
کانسیلرهای اصلاح کننده رنگ آنهایی هستند که با استفاده از رنگ های مخالف موجود در چرخه رنگ، نواحی مانند حلقه های تیره زیر چشم را متعادل می کنند.
برای استفاده، پوست را با استفاده از پاک کننده های فرموله شده مخصوص برای نوع خاص پوست تمیز کنید تا هرگونه ناخالصی را از بین ببرید، و به دنبال آن یک مرطوب کننده و زیرسازی که دقیقاً با رنگ پوست طبیعی صورت مطابقت دارد، تمیز کنید.
هنگامی که فونداسیون با استفاده از برس اسفنجی ترکیب شد، کانسیلر را در قسمت‌هایی از صورت که نیاز به پوشش دارند بمالید.

3. کانسیلر صورت:

در بررسی انواع سبک های میکاپ باید بدانید که کانسیلر صورت یک کانسیلر تخصصی است که برای پنهان کردن لکه ها، برجسته کردن مناطق خاصی از پوست و یکدست کردن رنگ پوست استفاده می شود.
باید به صورت نقطه ای روی لک ها اعمال شود و یک لایه در نواحی دیگر صورت که نیاز به اصلاح دارند استفاده شود.
باید روی نواحی مورد نظر صورت اعمال شود و با یک مخلوط کن زیبایی مرطوب شده روی یک فرمول مبتنی بر آب، یا یک اسفنج یا برس مخلوط کن زیبایی خشک مخلوط شود.
برای بهترین نتیجه، کانسیلر باید به آرامی مخلوط شود تا ظاهری شفاف و طبیعی به دست آورد.

4. کانسیلر زیر چشم :

هنگام خرید کانسیلر زیر چشم، باید رنگی را انتخاب کنید که یک درجه روشن تر از کرم پودر باشد.
از آنجایی که دایره های زیر چشم تمایل زیادی به سایه های بنفش یا آبی دارند، کانسیلر زیر چشم که به رنگ هلویی است به خوبی کار می کند.
باید روی پرایمر و مرطوب کننده اعمال شود.
برای استفاده، کانسیلر را روی گوشه های داخلی و خارجی چشم و همچنین روی حلقه های تیره زیر چشم قرار دهید.
پس از آن، برای طبیعی ترین نتایج، با یک برس روی آن ناحیه بروید.
در نهایت پودر را بمالید تا سفت شود.

5. فونداسیون :

در بررسی انواع سبک های میکاپ باید بدانید که فونداسیون رنگ های پوست را یکدست می کند، عیوب را اصلاح می کند، در برابر عوامل محافظت می کند و به داشتن پوستی جوان تر کمک می کند.
پاکسازی و مرطوب کردن و پرایم کردن پوست قبل از استفاده بسیار مهم است.
برای ترکیب کردن فونداسیون روی صورت، از سبک ضربه زدن استفاده کنید.
هنگامی که فونداسیون به طور یکنواخت توزیع شد، می توان برس را با نوازش محصول تا زمانی که کاملا مخلوط شود استفاده کرد.
از هر یک از این ابزارها برای افزودن پوشش بیشتر در مناطق خاص در صورت نیاز استفاده کنید.
برای ترکیب کردن خط پایین خط فک باید مراقب باشید.

6. رژگونه :

رژگونه به دو صورت کرم و پودری وجود دارد و باید ابتدا با نوک انگشتان آن را اعمال کنید تا محصول در پوست ذوب شده و خطوط از بین بروند.
در مرحله بعد، باید آن را با یک برس مخلوط کنید، یا با یک برس به سبک کابوکی استفاده کنید.

انواع سبک های میکاپ با توجه به اشکال مختلف صورت  :

در بررسی انواع سبک های میکاپ بیایید بینش عمیق تری نسبت به اشکال صورت و آرایش صحیح برای اشکال صورت داشته باشیم که فرد باید از آنها پیروی کند:

1. آرایش برای صورت های بیضی شکل :

رایج ترین شکل صورت، شکل “بیضی” است. اولین هدف این است که صورت کشیده تر به نظر برسد تا جلوه بیضی شکل صورت به حداقل برسد. برای این، ما باید روی ویژگی ‌های بی‌نقص خود تمرکز کنیم، اگر شما هم چنین ویژگی ‌هایی دارید.

اکثر افرادی که صورت بیضی دارند اما بینی نوک تیزی ندارند. بنابراین پس از استفاده از کرم پودر، کاری که می توانید انجام دهید این است که مقداری برنز کننده بردارید و بین انگشت شست و انگشت اول خود بمالید و سپس از بالا به پایین روی بینی بکشید (منظورم از طرفین است). به این ترتیب، بینی شما جلوه سایه را در کناره ها می گیرد و قسمت بالایی آن در فونداسیون صاف تر و بلندتر به نظر می رسد.

این یک ترفند آرایشی است که چند آرایشگر برای صورت های بیضی شکل از آن استفاده می کنند.بعد ابرو به میان می آید. ابروهای کمانی بلند می توانند شکل بیضی بیشتری به شما بدهند. توصیه می شود برای فرم دادن به ابروهای خود به یک متخصص ابرو مراجعه کنید. این کار همچنین از کندن بیش از حد ابروهایتان جلوگیری می کند.
هنگام آرایش چشم یا لب، روی هر یک از ویژگی‌ها تمرکز کنید.

در بررسی انواع سبک های میکاپ برای کشیده نشان دادن صورت از رژگونه استفاده کنید. گونه ها را بمکید و از رژگونه روی خطوط گونه (نه روی سیب) استفاده کنید. این یک تکنیک خوب است که چهره شما را براق و شیک نشان می دهد، می توانید از کمی رژگونه در کناره های چانه خود استفاده کنید. همچنین می توانید کمی هایلایتر به گونه های بالایی و برنز کننده زیر گونه های خود اضافه کنید تا درخشندگی و وضوحی گرم به گونه های خود ببخشید.

2. آرایش برای صورت های مستطیل شکل :

اگر صورت شما مستطیلی است، اولین و مهمترین انگیزه شما این است که صورت را بیضی نشان دهید. ابروها را کمی قوس دار نسبت به حالت معمولی استخوان های ابروی خود قرار دهید. با این کار صورت شما کمی بیضی‌تر و گردتر به نظر می‌رسد. از سایه صورتی (روشن) روی گونه‌ های مکیده شده استفاده کنید (این کار ظاهری حجیم به شما می ‌دهد) و از سایه تیره ‌تر روی سیب ‌های صورت استفاده کنید.

با استفاده از فرکننده مژه های خود (قبل و بعد از استفاده از ریمل) مژه های خود را بزرگتر و چشمگیرتر نشان دهید یا حتی ممکن است مژه های مصنوعی خود را آزمایش کنید. حتی می‌ توانید ریمل خود را لایه لایه کنید و روی گوشه ‌های مژه ‌هایتان تمرکز کنید تا بلندتر به نظر برسند و عامل شگفت ‌انگیزی را به چشم ‌هایتان اضافه کنید.

سخن پایانی :

در مجموع در بررسی انواع سبک های میکاپ باید سعی کنید در ابتدا شکل صورت خود را توسط متخصصین این حوزه شناسایی کنید. سپس از لوازم و محصولات آرایشی مناسب استفاده کرده و در نهایت سبک و مدل نهایی خود را تعیین کنید. هستی بابایی با ۱۲ سال سابقه در امر آرایش صورت می تواند شبی خاطر انگیز را برای شما به ارمغان بیاورد.

خروج از نسخه موبایل